Söndag 17:e april

Hejsan alla! :)
Vaknade vid 10.30 tiden. Gick ner och gjorde lite frukost. Efter frukosten satte jag mig vid tven ett tag. Sen ringde jag Matilda om hon ville va och det ville hon. Vi ville hitta på något kul så vi ringde Clara och frågade om hon ville hänga med till Väla och det ville hon så klart. Min pappa kollade på min brors match men när han kom hem fixade han lite att äta till oss. När jag var färdig fixad hämtade vi Matilda och Clara. Jag hittade lite grejor på Väla tex en ny klocka som jag blev riktigt nöjd med. Vid 18.00 tiden kom min pappa och hämtade oss. När jag kom hem var kvällsmaten klar så då fick man ju äta. Nu sitter jag och myser framför tven.
Tack för en rolig dag på Väla tjejer ♥
Ha en skön kväll ♥

 


 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0