Onsdag 13:e april

Hejsan alla! :)
Vaknade 06.15. Gick upp och satte i mina linser och klädde på mig. När jag var påklädd och linserna var i gick jag ner och gjorde lite frukost. Efter frukosten fixade jag mig det sista sen cyklade jag till Clara. Matilda är tyvärr sjuk och det har hon varit sen i måndags så vi får hoppas att hon ska till skolan i morgon. Men det var inte kul att cykla för det regnade jätte mycket menmen det kan inte vara fint väder hela tiden. Vi slutade 13.00 idag men jag cyklade typ inte hem fören vid 15.00 tiden för att Clara skulle göra något prov så jag väntade på henne. Men när jag väl kom hem fixade jag lite fika. Efter fikan gjorde jag läxorna som vi har tills i morgon. Nu ska jag hoppa in i duschen och sen blir det att mysa framför tven.
Ha en skön kväll ♥


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0