Måndag 4:e april

Hejsan alla! :)
Förlåt för dålig uppdatering men i helgen orkade jag verkligen inte blogga menmen.
Vaknade 06.15. Gick upp och satte i mina linser och klädde på mig. När jag var påklädd och linserna var i gick jag ner och gjorde lite frukost. Efter frukosten fixade jag mig det sista sen cyklade jag till Clara. Vi slutade 15.05 idag. Vi hade ju träning idag så vi cyklade direkt till träningen efter skolan. Träningen slutade 17.30 och då cyklade jag, Bella, Clara, Matilda och Malin hem. När jag kom hem var kvällsmaten klar, var riktigt hungrig när jag kom hem. Efter kvällsmaten gjorde jag läxorna som vi har tills i morgon. När jag var klar med dem så hoppade jag in i duschen. Och nu ska jag sätta mig framför tven och mysa.
Ha en skön kväll ♥


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0