Måndag 25:e april

Hejsan alla! :)
Min pappa väckte mig vid 09.00 tiden. Gick ner och gjorde lite frukost. Efter frukosten satte jag i mina linser och klädde på mig. När jag var påklädd och linserna var i fixade jag mig det sista. Sen körde vi till lager 157. Det är något nytt som har öppnat i Höganäs. Jag tyckte inte där var jätte mycket kläder, det var typ mer kläder till killar. Jag hittade inget jag gillade så vi körde till Väla. Där hittade jag skor och byxor som jag behövde. När jag hade hittat det jag behövde körde vi hem. När jag kom hem satte jag mig vid tven och slappade ett tag. I morgon börjar ju skolan igen så vi får väl se hur det går. Det som inte är så roligt är att vi gå ända till halv 4. Nu ska jag hoppa in i duschen sen blir det nog att mysa framför tven.
Ha en skön kväll ♥
P.S sitter vid min brors data (har inga bilder på denna).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0