Måndag 11:e april

Hejsan alla! :)
Förlåt för dålig uppdatering men i fredags åkte jag iväg på innebandy cup i Örebro. Det gick väl sådär vi förlorade i kvartsfinal menmen man kan inte vinna alltid.
Vaknade 06.15. Orkade verkligen inte gå upp idag men man var ju tvungen. När jag väl hade kommit upp satte jag i mina linser och klädde på mig. När jag var påklädd och linserna var i gick jag ner och gjorde lite frukost. Efter frukosten fixade jag mig det sista sen körde min mamma oss till skolan. Vi slutade 15.05 idag och då kom min mamma och hämtade oss. Clara följde med mig hem för vi hade ingen träning idag. När vi kom hem fixade vi lite fika. Efter fikan gick vi upp på mitt rum och försökte göra våra läxor som vi har tills i morgon. Det gick inte jätte bra för vi skrattade typ hela tiden men vi fick lite gjort iallafall. Sen ropade mamma att kvällsmaten var klar så då fick man ju gå ner och äta. Efter kvällsmaten fortsatte vi med våra läxor. Clara skulle hem vid 19.00 tiden. När Clara hade gått hem gjorde jag klart det sista på min läxa. Och nu ska jag mysa framför tven.
Ha en skön kväll ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0