Lördag 16:e april

Hejsan alla! :)
Förlåt för dålig uppdatering men jag har inte mått så bra har haft huvudvärk och haft ont i halsen men nu mår jag mycket bättre, har bara blivit ganska förskyld.
Vaknade vid 10.00 tiden brukar oftast sova längre men jag kunde bara inte. Gick ner och gjorde lite frukost. Efter frukosten satte jag mig vid tven. Det är typ det ända jag har gjort idag men ibland är det faktiskt skönt med slappe dagar. Jag och pappa kollade på innebady för både damer och herrar de spela sm så det var ganska kul att kolla på. När det var slut fixade pappa lite att käka. Efter middagen satte jag mig vid datan för att kolla om det fanns några bra filmer. När jag hade kollat ett tag ropade pappa att kvällsmaten var klar så då fick man ju gå ner och äta. Efter kvällsmaten kollade jag på film. Har precis kollat klart den så nu ska jag mysa framför tven ett tag om jag inte somnar är faktiskt riktigt trött.
P.s sitter vid min brors dator, har inga bilder på denna.
Ha en skön lördagskväll ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0