Fredag 22:e april

Hejsan alla! :)
Förlåt för dålig uppdatering men det har ju varit så underbart väder så då sitter man ju inte inne.
Min mamma väckte mig vid 10.30 tiden. Gick ner och gjorde lite frukost. Efter frukosten satte jag mig vid tven ett tag. När det inte var något bra på tven gick jag upp och klädde på mig och fixade mig. När jag var färdig fixad bad min mamma mig att städa mitt rum för att vi ska ha gäster i morgon så då får det väl se lite fint ut. När det var färdigt städat på mitt rum så var middagen klar så då fick man ju gå ner och äta. Efter middagen cyklade jag bort till vår koloni för att sola. Man kan inte fatta att det är så här varmt nu och det är bara april. Vid 14.30 tiden kom Matilda också till kolonin, det är inte jätte roligt att sola ensam så därför ringde jag henne. När vi hade solat ett tag bad min mamma mig att köpa varsin glass till oss. Det är alltid gott med glass speciellt när det är varmt ute. När glassen var uppäten cyklade vi hem till Matilda. Vi spelade lite innebandy ute på pakeringen. Vid 18.00 tiden skulle jag cykla hem. När jag kom hem var kvällsmaten klar. Efter kvällsmaten satte jag mig vid tven. Och det blir nog att fortsätta mysa framför tven.
Glad påsk alla och ha en skön kväll ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0