Tisdag 19:e oktober

Hejsan! :)
Ställde klockan på 06.15. Gick upp och klädde på mig. När jag hade klätt på mig gick jag ner och åt lite frukost. Efter frukosten fixade jag till mig. När jag var klar cyklade jag till Clara. När Clara var klar cyklade vi till Matilda och sen cyklade vi till skolan. Sista lektionen hade vi slöjd. Det är sjukt tråkigt. När klockan var 15.30 fick vi sluta.Jag hängde med Matilda hem, Clara hängde också med. Vi ville ha lite kul så jag och Clara klädde ut oss lite och så filmade Matilda. Hahah den blev ganska rolig kan man säga men vi var lite konstiga. Sen fick vi göra tråkig läxa. När den var klar skulle vi äta lite middag. Efter middagen skulle Clara hem. Men jag ska stanna hos Matilda ett tag för att min mamma ska komma hit. Matildas mamma har typ en liten fest. Så jag ska åka med min mamma hem sen. Just nu kollar vi på gamla bilder haha tänk vad man har förändras.
Ha en skön kväll ♥


Kommentarer
Postat av: Larisa

Tjoo,ida! ;)

2010-10-22 @ 20:23:46
URL: http://mypropeller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0