Lördag 2:e oktober

Hejsan! :)
Jah har inte skrivit på hur länge som helst men har inte hunnigt. Vaknade 09.00 kunde inte sova mer så jag satte på tv:en. Sen kom min pappa upp och sa att det var frukost så då fick man ner och äta lite. Efter frukosten kollade jag lite mer på tv. När det inte fanns något roligt program längre satte jag mig vid datorn. Sen var jag tvungen att städa mitt rum alltid lika kul NOT. När jag var klar med städningen klädde jag på mig lite. Sen kallade mamma att det var mat. Efter middagen körde min pappa mig till min farbror. Jag ska sova här ikväll för att mina föräldrar ska på någon fest så då fick man inte ha med barn. Just nu kollar vi på någon film. Vet inte vad vi ska göra sen ikväll men det blir väl något vi hittar på.
Ha det bra! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0