Lördag 23:e oktober

Hejsan! :)
Vaknade hos Matilda vid 10.00 tiden. Vi kollade lite på tv ett tag sen var vi hungriga och gick ner och åt lite. Efter frukosten fixade vi till oss för att vi skulle ta kort med innebandyn. Vi åkte typ till innebandy hallen vid 12.25. Fast jag glömde mina skor så jag fick låna Claras skor när vi skulle ta enskilda kort. När alla var klara kollade jag, Matilda, Malin och Bella på dammatchen. Men det gick inte bra för dom för dom förlorade med 9-7 mot Jönköping tror jag det var. När mathen var slut åkte jag hem. Vi skulle till gäster så jag var tvungen att fixa till mig. Just nu sitter jag och Jenny vid datorn. Vi får väl se vad vi ska hitta på sen men det blir nog något kul.
Ha en skön kväll ♥


Kommentarer
Postat av: Fetto

va det då matte reta mej??<333

2010-10-28 @ 19:00:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0