Torsdag 6:e maj

Hejsan! :)
Jag och Bella stannade kvar lite i skolan. Det var nårgra som smsade oss att dom hade fått klasserna så jag, Bella och Sandra cyklade som galningar hem till Bella för att se vilka hon kom med. Sen cyklade vi hem till mig och skulle se vilka jag skulle gå med. Men när vi hade kommmit hem till mig hittade jag inte mina nycklar så vi fick cykla tillbaka till skolan för att leta. Men jag hittade inte dom. Så jag och Bella cyklade hem till Clara och där var också Matilda. Jag, Clara, Matilda och Addi ska gå i samma klass. Jag blev ganska nöjd med min klass. Efter ett tag cyklade vi hem till Bella och satte oss vid datan. Sen blev vi lite hungriga och gjorde lite fika. Efter fikan cyklade vi tilll skolan där träffade vi Ian, Alex, Johanna, Gabriella och Matilda och några fler. Vid 18.00 tiden skulle jag cykla hem. Och nu ska jag kolla lite på tv.
Ha en skön kväll puss ♥

Kommentarer
Postat av: belllaa !

as kul gumman ! (L)<3

2010-05-07 @ 19:13:01
URL: http://iinnebandytjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0