Torsdag 27:e maj

Hejsan! :)
Slutade skolan 14.20. Jag och Bella stannade kvar i skolan, det gjorde också Ian, Alex och Max så vi va med dom. Efter ett tag blev jag och Bella hungriga så vi åkte hem till Bella och käkade. Sen ringde vi dom igen så va vi lite mer med dom. Men när Alex och Max skulle hämta sina longboars för det var några kompisar som hade åkt iväg med dom så var vi bara med Ian. Sen skulle han hem. Jag och Bella stannade kvar ett tag på skolan för det var några killar som åkte skateboard. Dom var riktigt duktiga. Vid 18.00 tiden skulle jag hem. När jag kom hem var maten klar. Har precis gjort läxan så nu ska jag kolla lite på tv.

Tack för en rolig dag! :) ♥ 
 






                               Bella :) <3

 
          

 


Kommentarer
Postat av: bellaaa

as kul idag !

älskar dig besty (L)<3

2010-05-27 @ 20:52:46
URL: http://iinnebandytjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0