Söndag 7:e mars

Hejsan! :)
Jag och Gabriella vaknade typ vid 08.00. Vi låg kvar ett tag i sängen sen gick vi upp och åt lite frukost. Efter frukosten hade jag ganska bråttom för jag skulle hem vid 10.00. Min pappa kom till Gabriella för att hjälpa mig med packningen. När jag kom hem bytade jag om till match kläder och satte in mina linser. Vi mötte serieledarna och förlorade med 5-2. Men vi spelade bra iallafall! När jag kom hem åt jag lite middag sen körde min pappa mig till Matilda. Vi båda hade liksom läxa så vi hjälpte varandra. Jag lockade hennes hår och hon lockade mitt det blev jätte fint. Min pappa kom och hämtade mig 19.30. När jag kom hem var kvällsmaten klar. Så nu ska jag kolla lite på tv.
Ha en skön kväll puss ♥
P.S: Grattis Clara på födelsedagen! :) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0