Torsdag 24:e juni

Hejsan! :)
Vaknade 09.00. Kollade på sommarlovs morgon. När det var slut gick jag ner och åt lite frukost. Efter frukosten kollade jag på tv igen. Sen ringde jag Gabriella och frågade om vi kunde va och det kunde vi. Så jag fixade till mig sen cyklade jag till lindbanan. Där va Elin, Sebbe och Hugo. Så alla va. Vi hade jätte kul. När klockan var 13.30 cyklade jag hem för att äta middag sen var jag med dom igen. När klockan var 17.30 ringde min pappa och sa att kvällsmaten var klar. Efter kvällsmaten städade jag mitt rum för att vi ska ha gäster i morgon. Blir nog att sova över med Elin och Gabriella. Så nu måste jag packa lite grejor.
Ha en skön kväll.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0