Tisdag 8:e juni

Hejsan! :)
Slutade skolan 14.20. Jag och Clara följde med Matilde hem efter skolan. När vi kom hem till Matilda gjorde vi lite fika. Efter fikan skulle Clara och Matilda gör klart något som vi jobbar med i musiken. Efter tag började Clara att frysa och så kände jag på hennes huvud och hon var jätte varm. Så hon fick åka hem för att hon hade feber. Hoppas hon blir frisks tills på fredag. Så jag och Matilda fick göra klart arbetet. När vi var klara lekte vi med Matildas hund. Den är så gullig. När han hade blivit trött åt vi lite kvällsmat. Efter kvällsmaten kom mina föräldrar för att se hunden. Klockan 19.30 skulle jag hem. När jag kom hem satte jag mig här och nu ska jag kolla lite på tv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0