Söndag 27:e juni

Hejsan! :)
Min pappa väckte mig 10.00. Gick ner och åt lite frukost. Efter frukosten kollade jag på tv. När jag hade kollat ett tag gick jag och duschade. När jag hade duschat fixade jag till mig lite sen satte jag mig vid datan. Vid 12.30 var middagen klar. Efter middagen körde mina föräldrar till kolonin och min bror åkte till stranden. Så jag solade lite när jag var ensam hemma. Jag är ju jätte vit. Sen ringde mina föräldrar och sa att fikan var klar på kolonin så jag cyklade dit och fikade. Efter fikan cyklade jag hem igen för att packa lite. Jag och min mamma ska sova över hos mina kusiner i Hässleholm. Sen den älsta kusinen jag har ska hänga med hem till mig i morgon och sova över. Ska bara kolla så jag har fått med vad jag behöver, men jag behöver inte ha med så mycket för det är ju bara en natt vi ska sova där.
Ni får ha det skönt i det varma vädret! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0