Söndag 20:e juni

Hejsan! :)
Min pappa väckte mig vid 10.00 tiden. Gick ner och åt lite frukost. Efter frukosten klädde jag på mig. När jag var klar åkte jag och min familj till ikea. Vi köpte en ny lampa till mitt rum och lite andra saker. När vi hade handlat det vi skulle åkte vi hem. När jag kom hem gick jag till Gabriella för att hon fyller år idag, grattis. Vi åt tårta det var jätte gott. När vi hade ätiti klart gick vi ut lite. Vi träffade Issa, Elin och Sebbe och några flera. Efter ett tag stack jag till skolan för att Matilda och Clara var där. Så jag var lite med dom. När klockan var ungefär 18.30 åkte jag hem. När jag kom hem bytade jag om till tränings kläder för att jag och min pappa skulle ut och springa lite. När vi kom hem duschacde jag. Efter jag hade duschat åt jag lite kvällsmat. Nu ska jag slappa lite framför tv.
Ha en skön kväll.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0