Onsdag 23:e juni

Hejsan! :)
Vaknade hos Matilda i morse. Jag och Clara sov liksom över hos henne. Vi vaknade vid 09.00 tiden och satte på tv och kollade på sommarlovs morgon. När det var slut gick vi ner och åt lite frukost. Efter frukosten gick vi upp på Matildas rum och snackade lite och slappade. När klockan var 12.30 cyklade jag hem. När jag kom hem åt jag lite middag. Efter middagen slappade jag för att vi tränade idag. Matilda kom och hämtade mig vid 16.10. Vi hade inga bollar på träningen så vi fick köra fys istället. Det känns i kroppen nu. Efter träningen stannade jag, Clara och Matilda kvar lite för att passa och skjuta. Sen kom Claras pappa och hämtade oss. När jag kom hem var kvällsmaten klar. Efter kvällsmaten gick jag och duschade. Och nu ska jag slappa lite framför tv.
Ha en skön kväll.






Kommentarer
Postat av: mafa<33

fjortis!! skoja gillar dej ändå(aa<33

2010-10-08 @ 20:12:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0