Måndag 7:e juni

Hejsan! :)
Hade vattenkrig idag i skolan för att det var sista idrotts lektionen med Kent. Han bjöd oss på glass. Alltid gott. Det var jätte kul när vi hade vattenkrig men ganska kallt. Man kan säga att man blev jätte blöt. Slutade skolan 14.30 men stannade var lite för att göra klart låten till avslutningen. Den är riktigt bra. När vi var klara med låten cyklade jag hem. När jag kom hem var fikan klar. Efter fikan bytade jag om till tränings kläder för vår sommar träning började idag. Jag kunde inte gör vissa övningar för jag hade ont i min knä. Träningen slutade 17.30. När jag kom hem var kvällsmaten klar. Efter kvällsmaten kollade jag lite på tv. Har precis duschat och ska kolla lite på tv nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0