Torsdag 7:e januari

God kväll allihopa :)
Efter jag hade ätit middag körde mamma mig till matilda. Vi gjorde inte så mycket kollade på The Hills på datorn. Vi är ganska trötta efter gothia. Matilda skulle äta middag ungefär klockan 14.30 och då fick jag lite fika. När vi var mätta satte vi oss vid datorn igen och skulle spela bubble trouble. Det är ganska kul för vi klarar nästan aldrig vissa banor. När klockan var 18.00 kom min pappa och hämtade mig. Herregud vad kallt det var ute. När jag kom hem var kvällsmaten klar så det var bara att sätta igång att äta. Efter jag var mätt efter kvällsmaten gick jag upp på mitt rum och kollade tv. Har lite ont i halsen så min mamma frågade om jag ville ha te men jag ville ha varm choklad. Så det fixade mamma till mig. Bara för att göra det lite godare tog jag lite grädde i. Och nu är jag jätte trött och ska lägga mig i sängen och kolla på tv.
Ha det bäst puss ♥
älskar dig victor ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0