Torsdag 14:e januari

God kväll :)
Vaknade 06.30 mådde mycket bättre idag. Gick upp och klädde på mig lite. Var lite hungrig så gick ner och åt lite frukost. Hade ett litet tag på mig innan jag skulle cykla till nelly så jag hann platta mitt hår. Fixade frillan sminkade mig lite och borstade tänderna. Sen var det att cykla till nelly. Gabriella var redan där som vanligt. När nelly var klar cyklade vi till skolan. Vi slutade 14.20 idag. Vår näst längsta dag. När jag kom hem gjorde jag lite fika åt inte så mycket hade ju träning sen. Efter fikan var jag tvungen att sätta på mina linser. Man måste ju se på plan. Sen bytade jag om till innebandy kläder. Det var min mamma som körde idag. Vi ville vara lite tidiga idag men vi blev kanske lite tidiga iallafall. Var ganska lung träning idag. Kvällsmaten var jätte god och har nästan precis duschat. Ska packa ner min läxa nu.
Ha det bäst puss ♥
älskar dig victor ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0