Tisdag 19:e januari

Hej alla bloggare :)
Vaknade 06.30 men somnade om till 07.00 var sjukt trött idag. Sen var man tvungen att gå upp. Klädde på mig lite sen blev jag lite hungrig så gick jag ner och gjorde lite frukost. Efter frukosten plattade jag håret när det hade blivit platt borstade jag tänderna. Sen cyklade jag till skolan hade inte sälle med gabriella och nelly idag för de skulle gå till skolan. När jag kom till skolan var det typ 8 stycken som hade kommit. När det ringde in kom det lite fler. Men vi hade iallafall minst 7 eller 8 sjuka. Vi slutade 14.20. När jag kom hem gjorde jag lite fika. Efter fikan klädde jag på mig innebandykläderna. Sen fixade jag frillan. När jag var klar gick jag ut och väntade på att matilda skulle hämta mig. Och nu sitter jag här ny duschad och mätt efter kvällsmaten. Har gjort läxan nu det var inte så mycket till i morgon bara engelska. Och nu ska jag läsa eller kolla på tv.
Ha det bäst puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0