Tisdag 12:e januari

Hejsan svejsan alla :)
Vaknade 06.30 om ni undrar så går jag alltid upp då. Var sjukt trött idag så somnade om till 07.00. Gick upp och klädde på mig lite. Gick ner och gjorde lite frukost. Åt inte så mycket blev lite flingor och mjölk. Efter frukosten fixade jag frillan, sminkade mig lite och borstade tänderna. Var ganska sen så gabriella och nelly kom till mig istället. Vi slutade typ vid 14.20 idag. Hade sälle med gabriella hem. Men när jag kom hem var det ett problem jag hade glömt mina nycklar där inne. Så jag var utelåst i en halv timme. Men min pappa kom och öppnade till mig. Och så hade jag träning idag så det blev att slänga i sig fikan och byta om. Men vi kom inte för sen till träningen iallafall. Det var sjukt hård träning idag vi fick springa 15 varv som uppvärmning, men det är bra för mig att få upp konditionen lite. Ska duscha nu och sen ska jag göra läxan.
Ha det bäst puss ♥
älskar dig victor ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0