Söndag 31:e januari

God kväll :)
Min pappa väckte mig 08.30. Jag och matilda skulle kolla på vårt andra lags match. Var jätte trött så det tog lite tid att komma upp ur sängen. Gick ner och åt lite frukost var inte alls hungrig så det blev bara lite flingor med mjölk. Efter frukosten plattade jag mitt hår. När mitt hår var platt klädde jag på mig och borstade mina tänder. Matilda kom och hämtade mig 09.45. Vi samlades vid samlings platsen. Jag och matilda åkte med louise. Sen var det bara att vänta tills man var framme i röke. Dom vann med 8-1. Jätte bra spelat tjejer. Matilda hängde med mig hem så vi var jätte trötta så vi kollade på tv nästan hela tiden. Matilda skulle hem vid 18.40 så min pappa körde hem henne då. Är jätte trött så ska bara fixa några grejor på datan sen ska jag slappa framför tv:en.
Ha det bäst puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0