Söndag 24:e januari

Hej allihopa :)
Pappa väckte mig vi 07.30. Gick upp och klädde på mig mina match kläder. När jag var på klädd gick jag ner och åt lite frukost. Efter frukosten satte jag i mina lincer, fixad frillan och borstade tänderna. När klockan var 08.50 gick jag ut och väntade på att matilda skulle komma och hämta mig. Det var skit kallt ute så man fick ha lite gympa ute för att inte frysa. Efter ett tag kom matilda. Vi åkte direkt till emmajunga. Det tar typ 1 timme och åka dit. Det ligger på gränsen till småland. Vi kom allafall fram. Alla träffades i omklädningsrummet. När vi hade pratat klart började matchen. Vi vann med 13-1. Jätte bra spelat tjejer. Vissa visste nästan inte hur dom skulle hålla klubban (i andra laget). Jag matilda, bianca, ellen och ebba det var bara vi som duschade där. När vi var klara åkte vi hem. När jag kom hem åt jag middag var jätte hungrig. Ska slappa nu för är jätte trött. 
Ha det bäst puss ♥  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0