Söndag 17:e januari

Hej alla bloggare :)
Min pappa väckte mig 07.30. Gick ner och åt lite frukost. Var inte alls hungrig men om man ska spela match måste man ha något i magen. Efter frukosten satte jag in mina linser, klädde på mig mina match kläder och borstade mina tänder sen kom matilda och hämtade mig. Vi hade samling klockan 09.15. När alla hade kommit och alla hade hittat plats att åka far det iväg till klippan. Vi förlorade med 4-3 men vi spelade jätte bra. Följde med matilda hem och clara var också med. Hon kollade liksom på vår match. Vi var ganska trötta så vi kollade på en film som hette mr and mrs smith. Den var riktigt bra. Sen var vi hungriga så vi gick ner och åt pizza. När vi var jätte mätta gick vi upp på matildas rum och satte oss vid datan. Min pappa kom och hämtade mig vid 17.30 tiden. När jag kom hem var kvällsmaten klar och jag var ganska hungrig så det var gott med mat. Och nu ska jag läsa i anne franks dagbok.
Ha det bäst puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0