Söndag 10:e januari

Hejsan gott folk :)
Jag och matilda vaknade först vid 08.27 sen somnade vi om till 09.00. Vi gick upp och åt lite frukost, jag var inte alls hungring men om man ska spela match måste man ju äta. Efter frukosten var jag tvungen att ta på mina linser. Sen var det bara att ta på sina match kläder. Min pappa körde oss ner till FBC hallen. Matchen började 12.00. Det var någon i det andra laget var helt cp. Hon tacklas skit mycket. Men det var bara att tackla tillbaka. Vi vann matchen med 2-0. Vi är bara bäst!. Vi lämnade matilda hemma hos henne. Har ätit och duschat. Och nu sitter jag hemma hos gabriella.
Ha det bäst puss ♥
älskar dig victor ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0