Onsdag 20:e januari

God kväll alla :)
Vaknade 06.30 men somnade om till 07.00. Sen fick man gå upp och klä på sig lite. När jag hade bestämt mig vad jag skulle ha på mig gick jag ner och gjorde lite frukost. Efter fruksoten plattade jag håret när det var platt borstade jag tänderna. Jag cyklade ganska sent typ 08.55. Så det blev att man fick cykla ganska snabbt. Idag hade vi fler sjuka vi var bara 12 stycken så det blev en liten klass. Vi slutade 13.30 vi hade hemkunskap så vi slutade lite tidigare. Vi gjorde hallon kräm. Det var jätte gott. Hade sälle med bella hem till skolan igen. Sen följde matilda och clara med mig hem. När vi kom hem var våfflorna klara. Efter fikan gjorde vi läxan. Melissa var sjuk så jag skulle lämna läxa till henne så vi gick till henne. Men det var ganska halt ute så jag trillade två gånger. Men jag är ju så klumpig. När vi kom hem igen skulle clara hem för hon skulle spela piano. Matilda åt kvällsmat med oss. Sen körde min mamma hem henne och jag följde så klart med i bilen. Nu är jag klar med läxan och har precis städat mitt rum. Ska kolla på room service nu.
Ha det bäst puss ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

LÄGG UPP BILDER!!!!

2010-01-21 @ 18:11:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0