Onsdag 13:e januari

Hej allihopa :)
Vaknade 06.30. Var inte så trött idag. Gick upp och klädde på mig lite. Var lite hungrig så gick ner och gjorde lite frukost. Fixade frillan lite, sminkade mig och borstade tänderna. Sen cyklade jag till nelly. Det var ganska halt ute så man fick ta det försiktigt. Gabriella var redan hos nelly. När nelly var klar så var det bara att cykla till skolan. Vi hade hemkunskap så då fick man cykla till nyhem. Vi skulle göra fruktsallad. Men så började jag må illa och det gick inte bort. Hade jätte ont i magen också mådde inte alls bra så min mamma fick hämta mig. Har vilat nu i en timme lite mer. Mår bättre nu. Så jag fick aldrig smaka av fruktsalladen. Och nu sitter jag här. Ska göra läxan nu.
Ha det bäst puss ♥
älskar dig victor ♥



Bjuder ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0