Måndag 25:e januari

God kväll :)
Vaknade 06.30. Gick upp och klädde på mig. Nu fick man fixa frillan här uppe för vi har inget där nere i hallen för vi ska få ommålat. Så jag fick fixa till mig på mitt rum men det gick lika bra. När jag var på klädd gick jag ner och åt lite frukost. Efter frukosten borstade jag mina tänder sen kom melissa till mig. Tog på mig mina utekläder sen cyklade vi till skolan. När klockan var 12.30 skulle vi cykla till ishallen. Jag suger verkligen på att åka. Men sen gick det lite lättare när man hade åkt ett tag. Vi slutade 14.00. Jag skulle lämna läxa till max h så då hängde melissa med. Sen kom jag på att jag hade glömt mina spanska böcker som vanligt. Så då fick vi cykla till skolan och hämta dom. När vi kom hem var fikan färdig. Det var jätte gott. Jag och melissa satt lite vid datan sen var vi tvungna att göra läxan. När vi var klara med läxan stack melissa hem för hon skulle äta och det skulle jag också. Och nu ska jag kolla på familjen annorlunda.
Ha det bäst puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0