Måndag 11:e januari

God kväll :)
Vaknade av klockan 06.30. Nu var det upp och hoppa igen för skolan började ju idag. Klädde på mig lite sen gick jag ner och åt lite frukost. Efter frukosten hade jag mycket tid på mig så jag plattade mitt hår och så klart skulle min bror låna den och fråga mig inte varför. När mitt hår var äntligen platt borstade jag mina tänder. Man vill ju inte ha dålig andedräkt. Klockan var inte så mycket men ändån cyklade jag till nelly. Nelly var inte riktigt färdig när jag kom hon skulle typ bara packa sina gympa kläder. Sen kom gabriella, fast vi cyklade inte fören klockan var 07.50. Men vi kom inte för sent så det var ju bra. Det var roligt att se alla kompisarna igen. Vi slutade 14.30. Hade sälle med nelly och gabriella och några fler. Gjorde lite fika när jag kom hem. Kollade lite på tv sen kom min mamma hem och sa att jag skulle ta på mina linser för jag skulle till optiker klockan 16.30. Så då fick man göra det. Det gick bra hos optiker. Efter gick jag och min mamma in på Åhlens. Jag behövde en ny kalender i skolan och att ha hemma och en mapp. Och nu sitter jag här mätt efter kvällsmaten. Just det.. jag och matilda ska inte äta godis på ett helt år så får se hur det går.
Ha det bäst puss ♥
älskar dig victor ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0