Lördag 9:e januari

God kväll :)
Mina föräldrar, jag och matilda åkte till ikea. Jag behövde en spegel och ett tv-bord. Och det hittade vi. Vid 12.00 skulle vi äta, vi åt såklart köttbullar och potatis. Vi blev jätte mätta. Efter middagen gick vi och kollade på kök. Vi åkte typ hem vid 13.30. Min pappa lämnade oss hos matilda. Jag hjälpte liksom henne att packa. När vi var klara ringde jag min pappa för han skulle hämta oss. Men han kom inte förrän en timme efter. Men,men vi kom iallafall hem (till mig). Om ni undrar så ska matilda sova över här. Sen ringde vi addi och victor. Och vi kollade på film. När klockan var 18.00 skulla jag och matilda äta. Och nu är melissa här. Hon och matilda sjunger sing-star. Nu ska jag sjunga med dom.
Ha det bäst puss ♥ 
älskar dig victor ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0