Lördag 23:e januari

Hejhej :)
Vaknade hos matilda idag. Vi ställde klockan på 08.00. Gud var jag var trött. Men man fick gå upp och klä på sig men det tog lite tid för vi visste inte vad vi skulle ha på oss. Men till slut bestämmde vi oss. Sen gick vi ner och åt lite frukost. Efter frukosten borstade vi tänderna och sminkade oss lite. När alla var klara åkte vi till väla. Matilda köpte en ny tv den var jätte fin och sen köpte hon två tunikor också jätte fina. När klockan var 13.30 åkte vi hem. När vi kom hem åt vi middag. Efter maten möblerade vi om på matildas rum. Det blev fint. Sen kom moa en kompis till matilda. Min pappa kom och hämtade mig 16.30. Nu ska jag göra kräm vi har det i läxa i hemkunskapen. Det kommer nån bild sen hur det blev.
Ha det bäst puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0