Fredag 8:e januari

God kväll allihopa :)
Min mamma väckte mig vid 10.00 tiden. Och ändån har jag sakt till henne att jag ska ringa henne när jag har vaknat men ändån ringer hon och väcker mig. Låg kvar i sängen ett tag och kollade på tv, (i sängen). När klockan var 11.00 var jag tvungen att ha lite frukost i mig. Jag åt frukost ganska länge i en halvtimme. Fortsatte kolla på tv till 11.30. Sen ringde matilda mig och frågade mig om det gick och va, och det gjorde det. Matilda och hennes föräldrar hade varit ute och gått så dom hämtade mig men det var ett problem, jag var inte klar och dom hämtade mig om 7 min. Jag har aldrig bytat om så snabbt i hela mitt liv. Vi gjorde inte så mycket hos matilda spelade spel, kollade på film och ringde min kille och snackade lite med han. När klockan var 18.00 kom min pappa och hämtade mig. Och nu sitter jag här ny duschad och jätte mätt efter kvällsmaten. Ska kolla Let's Dance nu.
Ha det bäst puss ♥
älskar dig victor ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0