Fredag 29:e januari

Hejsan allihopa :)
Vaknade 06.30. Gick upp och klädde på mig. Vi skulle klä oss varmt idag för vi skulle vara ute i snön istället för att ha gympa. Sen blev jag lite hungrig så gick ner och gjorde lite frukost. När klockan var 07.45 körde min pappa mig till skolan. Vi slutade 13.30. Sen skulle jag och melissa gå hem och det tog typ en evighet. Vi var ganska hungriga så vi åt lite fika. Sen skulle melissa hem för att hon skulle packa. Hon ska flytta. Och nu sitter jag här och har det tråk. Men ska på öppen fredag klockan 19.00. Efter jag har ätit kvällsmat ska jag till matilda så ska jag, hon och clara fixa till oss lite. Men måste duscha nu man vill ju vara lite fräsch.
Ha det bäst puss ♥
Om ni vill något så finns jag på mobilen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0