Fredag 22:e januari

God kväll alla :)
Vaknade 06.30 men läste till 07.00 den boken jag läser är sjukt bra även om den är hemsk. Sen sa mamma att jag skulle klä på mig så då fick man göra det. Var lite hungrig så gick ner och åt lite frukost. Efter frukosten sminkade jag mig lite och borstade tänderna. Sen kom melissa så jag hade sälle med henne till skolan. Vi slutade typ vid 13.30. Skulle va med matilda men hon skulle till sin mormor och morfar. Så jag cyklade hem och gjorde lite fika. Min pappa var hemma sen kom min mamma och min bror också hem. Vi håller på att röja hemma så det ser helt konstigt ut för att vi ska få ommålat i hallen. Efter fikan kollade jag på tv och väntade på att matilda skulle ringa. Hon ringde efter en timme. Sen kom hon till mig och sen cyklade vi till henne. Åt nästan precis och det var jätte gott. Kollade precis klart på en film. Har sett den innan men den är ändån bra. Ska snart kolla på lets dance.
Ha det bäst puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0