Fredag 1:a januari

Här kommer ett inlägg vad vi hittade på igår :)
Jag kom ungefär till matilda klockan 12.00. Tog med lite grejor för jag sov ju över där. Vi gjorde inte så mycket kollade lite på film och sånt. När klockan var 17.00 började vi göra oss iordning. Jag plattade matildas och mitt hår. Vi tog på oss lite klädder, det kommer en bild sen vad vi hade på oss. Sminkade oss lite. Sen var det bara och vänta att gästerna skulle komma. Gästerna kom ungefär klockan 18.30. När gästerna kom så drack vi sider och lite tilltugg. Maten var klar klockan 19.00. Vi åt oxfile och potatisgratäng det var jätte gott. Jag åt jätte myckter der känndes som jag skulle sprängas. Jag och matilda gjorde inte så mycket kollade på tv. Sen skulle matildas storebror och hans kompis smälla raketer så gick vi ut och kollade lite. Det var jätte kallt redan då. Det var efterrätt typ klockan 21.00 eller 22.00 någon gång. Vi åt  cheesecake det var också jätte gott. DEt var vissa som redan hade börjat smälla raketer. Sen var det bara att vänta till klockan blev 00.00. Det känndes som en eviget innan klockan blev 00.00 men när den äntligen var det så var det på med kläder och ut och kolla. Gästerna hade också raketer så dom smällde också. Herregud var alla bombade´. Men det var jätte kul och fint att titta på. Jag försökte ta lite bilder på raketerna men det gick inte så bra men här kommer några sen. Efter vi hade smällt (eller inte vi utan dom vuxna) så stanna vi kvar och kollade lite sen gick vi in för det var jätte kallt ute. Sen var det godis, jag och matilda åt mycket men det är ju inte nyår varje dag. När alla gästerna hade åkt hem var typ klockan 01.30. Men jag och matilda la oss inte fören klockan var 03.00. Det kommer ett inlägg till efter vad vi gjorde idag. 
Ha det bäst puss ♥ 
älskar dig victor ♥ 
Här kommer lite bilder :



detta hade jag på mig :)



Raketer :)



Jag tog en bild när det var några som bomba :p



Detta var typ dom som blev bra :D

 


Kommentarer
Postat av: Clara o matilda:P

det va kuligt då!:D<3

2010-08-16 @ 16:10:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0