Fredag 1:a januari

God kväll gott folk :)
Jag sov ju över hos matilda igår från idag. Vi vaknade ca 12.00. Jag sa till matilda att denna dagen kommer bli helt konstig. Vi åt frukost klockan 13.00. När vi var mätta efter frukosten gick vi upp och spelade lite wii. DEt är jätte kul. Men jag tycker inte det är roligt tex om jag förlorar eller det inte går bra. Jag är liksom en dålig förlorare. Vi spelade det ganska länge. Vi tog det ganska lungt idag för vi är trötta från igår. När klockan var typ 16.30 packade jag mina grejor. Och min pappa kom och hämtade mig vid 17.00. När jag kom hem var maten klar. Jag var jätte hungrig för vi hade inte ätit något sedan 13.00. Och nu sitter jag här. 
Ha det bäst puss ♥
älskar dig victor ♥ 
Det är ju gothia snart och då kan jag inte blogga. Så efter gothia kommer det inlägg vad vi har gjort och hur det gick för oss :) Annars finns jag på mobilden :) ♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0