Fredag 15:e januari

God kväll allihopa :)
Vaknade 06.30. Gick upp ur sängen och klädde på mig lite. Min mamma var ledig idag så hon sa att jag skulle äta frukost. Så då fick man gå ner och äta lite. Efter frukosten plattade jag mitt hår, sminka mig lite och borstade tänderna. Idag fick jag cykla till gabriella istället för nelly skulle göra nåt. Vi slutade 13.35. Följde med matilda hem. Vi kollade på en film den var jätte bra. Sen var det fika med glass och sånt det är ju alltid gott. Min pappa hämtade oss 17.15. Nu är mina släktingar här och några kompisar till simon och så klart ville jag också ha en kompis så matilda ska sova över här. Kommer kanske ett inlägg lite senare. 
Ha det bäst puss ♥
älskar dig victor ♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0