Söndag 28:e februari

Hola! :)
Min pappa väckte mig vid 10.00 tiden. Gick ner och åt lite frukost. Efter frukosten fixade jag till mig. Vi åkte till ip vid 11.00 tiden. Om ni undrar så skulle jag kolla på min brors match. När dom hade pratat och bytat om till match kläder så åkte vi till Valhall. De förlorade med 1-3. Men som tur va var det bara träningsmatch. När matchen var slut lämnade min pappa min bror på ip sen körde han hem mig. Jag fick äta min middag ganska snabbt för att jag skulle till väla med Gabriella och Johanna. Gabriella kom till mig sen cyklade vi till Johanna. Johannas föräldrar körde oss ner till väla. När vi kom fram kollade vi lite i affärer. Sen efter ett tag blev vi sugna på något så vi gick till TH och köpte lite. Jag och Johanna köpte en semla och Gabriella en muffins. Sen kollade vi lite mer i affärer. Sen skulle Johanna äta på Mc Donalds. Hon köpte en Happy meal. På köpet fick hon en vandrande hand som vi hade lite kul med. Sen kollade vi lite mer i affärer sen åkte vi hem. När jag kom åt jag lite kvällsmat. Efter kvällsmaten pluggade jag på mina spanska glosor.
Sov gott :) ♥
                                             Äff :)



Gott med semla!



Jobbigt med läxa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0