Onsdag 24:e februari

Hejsan! :)
Vaknade 10.30. Kollade lite på tv i sängen. Efter ett tag blev jag hungrig. Gick ner och åt lite frukost. Efter frukosten kollade jag lite mer på tv. Hade inget att göra liksom. Sen var man tvungen att klä på sig. När jag var påklädd plattade jag mitt hår och sminkade mig lite. När min mamma kom hem skulle vi till väla. Matilda och Louise skulle också hänga med. Vi gick in på ikea först för att äta. Där var jätte lång kö. Vi stod i kö i en halv timme. Efter maten gick vi in på väla. Vi gick in på gina tricot. Jag hittade inget men Louise hittade jätte fina jeans. Det känndes som vi gick i alla affärer men jag hittade lite iallafall. Det kommer bilder sen vad jag köpte. Matilda hittade en jätte fin blus/tunika på Vero Moda. Jag fick välja en klocka som jag ska få i födelsedags present. Vi åkte hem vid 17.30 tiden.
Tack för en jätte rolig shopping dag tjejer! :) ♥
Ha det bäst puss ♥
                        
                                             Här kommer bilder på det jag köpte:



Skinn leggings Vero Moda
Vanliga leggings Indiska
(min mamma hittade dom)



Tunika Cubus



Tunika Vero Moda



Klocka Ur & Penn
P.S bilden är inte så bra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0