Onsdag 10:e februari

God kväll :)
Vi slutade skolan 13.30. Vi hade hemkunskap och vi gjorde pasta och skinksås det var gott. Sen skulle jag cykla från nyhem och hem. Men jag hade ingen att ha sälle med så jag fick cykla själv. När jag kom hem gjorde jag lite fika var inte jätte hungrig var mätt efter pastan. Efter fikan gjorde jag vid mig lite blev ganska varm efter cyklingen. Gabriella kom och hämtade mig 14.45 jag skulle liksom hänga med till hennes träning. Det var riktigt kul att kolla. När jag kom hem satte jag mig vid tv:en men så kom jag på att jag hade massa läxa att göra, så det var bara att sätta igång. Så nu är jag klar med läxan. Vi har historia prov på fredag så ma måste ju träna. Ska läsa lite i min bok nu.
Ha det bäst puss ♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0