Måndag 1:a februari

God kväll :)
Vaknade 06.30 som vanligt var sjukt trött i morse. Men det vara bara att gå upp och klä på sig. När jag hade klätt på mig gick jag ner och gjorde lite frukost. Efter frukosten fixade jag frillan, sminkade mig lite, och borstade mina tänder. Sen cyklade jag till nelly. Det var ganska svårt att cykla för det var så mycket snö. Vi åkte skridskor med klassen. Vi slutade 14.00. Jag har jätte nära hem från ishallen men så klart glömde jag min mobil i skolan så jag fick cykla till skolan. Men jag var med clara så vi cyklade hem till henne. Jag cyklade hem klockan 18.00. När jag kom hem åt jag kvällsmat. Och nu ska jag kolla färdigt på familjen annorlunda.
Ha det bäst puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0