Fredag 5:e februari

God kväll :)
Vaknade 06.30. Gick upp och klädde på mig lite. När jag hade klätt på mig gick jag ner och åt lite frukost. Efter frukosten fixade jag frillan, sminkade mig lite och borstade tänderna. Vi hade gympa den sista lektione. Och jag måste bara berätta om våra fina volter jag och bella gjorde. Eller vi körde typ en lek med bollar. Så skulle man kasta på varandra. Så skulle jag akta mig för bollen så jag hoppar bakot men det gick inte så bra för jag trillade på magen haha. Samma med bella hon skulle hoppa till höger så gjorde hon något konstigt i luften sen trillade hon på magen. Det måste sett väldigt roligt ut. Efter vi hade duschat hade jag, bella, melissa, alex och max snöbollskrig. Alla fick en snöboll i huvudet utom bella. När vi hade haft snöbollskrig ett tag så cyklade jag och melissa hem till mig. Vi gjorde lite fika. Efter fikan kollade vi på tv ett tag, sen var där inget roligt längre. Har ätit kvällsmat nu och melissa har gått hem. Ska läsa lite nu till lets dance börjar.
PS: jag och bella är ju bara bäst :) <33
Ha det bäst puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0