Fredag 19:e februari

Hejsan allihopa :))
Vi slutade 13.35 idag. Jag bella, max.w, alex och stephan hade snöbollskrig. Men först var rasse och vår gympa lärare med. Först kastade bella rasse i huvudet sen kastade rasse bella typ i ögat. Rasse bad om ursäkt och sa att den inte var meningen. Bella svarade dra åt helvete jävla bög. När vi hade vi hade haft snöbollskrig ett tag gick jag och bella hem till henne. Vi fick varma mackor och kladdkaka, mums! Vi satt typ vid datan hela tiden men så sa bellas mamma att vi kunde åka till stan. Och det gjorde vi. Vi hade jätte roligt. Bella köpte nagellack och jag köpte en glass. Det kommer lite bilder :)
Nu ska jag kolla på let's dance :)
Ha det bäst puss ♥
                                             Här kommer några bilder :) <3



Våra skor :)



Söta bella :) <3
 


Och så fula jag :)
P.S min frilla är helt cp!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0