Söndag 19:e december

Hejsan alla! :)
Min mamma väcke mig vid 10.00. När jag hade legat kvar i min säng ett tag så kallade mamma att det var frukost. Så då fick man ju gå ner och äta. Efter frukosten satte jag mg vid tv:en lite. Vi har prov i geografi på måndag så då fick jag gå upp på mitt rum och plugga. Det suger verkligen att plugga på helgen. Ska snart äta för jag har match mot förslöv sen. Så nu måste jag fixa till mig lite och packa vad jag ska ha med mig.
Sen blir det väl att plugga igen.
Ha en bra dag ♥



Kommentarer
Postat av: clara

du borde lägga ut lite bilder för då tror jag att det är fler som vill läsa din blogg...kanske...<3

2011-01-04 @ 21:48:30
Postat av: idaa

jaa jag vet men har inte tagit så många bilder som blev bra iallafall ;p<33333

2011-01-05 @ 12:13:45
URL: http://nilssonidaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0