Tisdag 22:e september

Hejsan allihopa (:

Ställde klockan på 06.30. Va ganska trött imorse. Men iallafall, jag gick och duschade lite för jag luktade bara klor i håret sen jag var på badhuset med min kusin. När man hade tatt en snabb dusch skulle man gå ner och äta frukost. Så klart klädde jag på mig först innan jag gick ner och åt frukost. Min mamma hade gjort havregrynsgröt gillade inte det innan men nu tycker jag det e ganska gott. När man blev jätte mätt efter frukosten borstade jag tänderna och fixade frillan. Jag blev färdig ganska snabbt så jag cyklade till nelly ganska tidigt. Men det är bättre att vara för tidig än för sen. Gabriella var också hos nelly när jag kom så båda var tidiga. När nelly var klar var det iväg till skolan. Mest tråk i skolan. Okej så tråkigt var det inte idag. Cyklade hem själv efter skolan för det var innebandy träning. Jag hade ganska bråttom att fika och byta om känndes det som. På träningen hände en jätte pinsam sak! Jag trillade när några killar kollade på våran träning. Är man klumpig så är man! heheh
Ha det bäst puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0