Onsdag 2:e september

Heelluu alla bloggläsare (:
Ställde klockan på 06.30 lit tidigare än jag brukar för jag skulle duscha lite. När jag hade duschat klar klädde jag på mig och sminkade mig lite. Min bror hade sov morgon så det var ganska lungt. När jag hade klätt mig och gjort mig klar skulle jag äta frukost som vanligt kan jag inte äta så mycket men det blev lite ändån. När jag var alldeles klar när jag hade borstat tänderna och fixat håret cyklade jag till nelly, för en gång skull kom jag i tid så nu var det jag och nelly som fick vänta på gabriella. När gabriella kom var det iväg till skolan. Det var inte en rolig dag i skolan idag bara tråkiga ämnen. Det roligast var typ kören och rasterna så klart. När vi äntligen slutade, fast det känndes som vi aldrig skulle sluta men iallafall. Följde med isabell med hem efter skolan, fast det tog ganska lång tid att komma hem till henne. Rasmus en i min klass skulle ringa från min mobbe och det fick han så klat men sen springer han iväg med den så omoget! Efter en liten springtur fick jag tag i mobben igen då kunde vi gå hem till isabell. Vi satte oss vi hennes data och lyssnade på musik och lite sånt. Sen var det fika det är alltid ika gott med fika. Sen gjorde jag läxan lite det är ju inte roligt men det måste göras. När jag hade gjort lite av min läxa cyklade vi till ip för att isabell skulle träna. Det var en rolig träning att titta på. När träningen var slut cyklade jag hem för att äta. Och nu sitter jag här (:
puss ♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0