Söndag 15:e november

Hej allihopa  :) ♥
Vaknade ca 09.30 och kunde inte sova mer. Gick ner och åt lite frukost jag brukar inte äta så mycket till frukost men jag åt lite iallafall. Kollade på tv ett tag. När min mamma hade tjatat att jag skulle klä på mig så fick jag gå upp och klä på mig. När jag hade klätt på mig trodde jag att jag kunde ta det lite lungt och kolla på tv igen men det gick inte för då skulle jag packa till lalandia. Om ni undrar så ska jag och gabriella och hennes familj åka dit. Ska bli jätte kul och längtar jätte mycket. Men det jag inte fattar är att packa typ packa en vecka innan okej det blir det ju inte för vi åker på torsdagen. När man äntligen var klar med packningen kunde jag ta det lungt framför tv:en. Ungefär när klockan var 12.00 så var det  middag. Vi åt tacos det var riktigt gott. Efter maten cyklade jag till matilda. När jag var framme vid matilda så hade dem en hund till. Henne föräldrar hade hittat en film när dem var ute och gick. Den hunden var jätte söt. Jag och matilda gjorde inte så mycket kollade på film pratade om allt möjligt och skrattade så vi fick ont i magen. Typ när klockan var 18.00 skulle jag cykla hem. Jag cyklade som en galning hem för jag hatar att cykla när det är mörkt. Men när jag äntligen var hemma åt jag lite kvällsmat. När jag blev mätt kollade jag på tv igen jag gillar att kolla på tv när jag inte har något att göra. Och nu sitter jag här och skriver.
Ha det bäst! :) puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0