Lördag 14:e november

Hej alla bloggläsare :) ♥
Jag har inte skrivit på länge men försöker verkligen! Vaknade typ 08.30 idag och kunde inte sova mer så jag läste istället. När jag inte orkade läsa mer så gick jag ner och åt frukost. Som vanligt är jag inte hungrig på mogonen så jag åt inte så mycket men jag blev iallafall mätt. Kollade på tv typ hela morgonen om min mamma skulle vatt hemma skulle hon inte gillat att jag satt vid tv hela tiden men nu var hon inte hemma så då kunde man sitta länge. Mådde inte så bra idag hade ont i magen men det har gott över nu. Ska snart va med bella men hon är inte hemma än men då hade jag tid att läsa ut min bok den var riktigt bra faktiskat. Sitter här vid datan nu och väntar på att bella ska komma hem. Kommer ett inlägg ikväll också :) ♥
Ha det bääst! :) puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0